Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

ΟΙ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Ένας διάλογος μεταξύ των γαμημένων των αφεντικών των παρατάξεων:
Ρε μαλάκα, λές να ξυπνήσουν οι κοιμισμένοι φοιτητές?
Ποιοι ρε μαλάκα? Αυτοί? Αυτοί κοιμούνται όρθιοι. Τους παίζουμε στα δάχτυλα. Όποτε θέλουμε κλείνουμε τις σχολές, Όποτε θέλουμε τις ανοίγουμε, άσε μας τώρα......

Ρε μαλάκες όσο και να κοιμούνται οι άλλοι εγώ θα είμαι ξύπνιος.

Κύριε Καραμανλή συγνώμη αν σε προσβάλω,......, αλλά άντε γαμήσου ρε μαλάκα γαμώ την ΔΑΠ σου.

Αξιότιμε κύριε Παπανδρέου. Συγχαρητήρια για την σταδιοδρομία σου στον πολιτικό κόσμο. Είσαι κορυφή.... Άι κατούρα ρε μαλάκα, δεν έχεις κατουρήσει ούτε μια φορά στην ζώη σου.

Σεβαστή κυρία Παπαρήγα. Το ΚΚΕ τα λέει πάντα σωστά........... Άι στο διάολο μωρή. Γαμώ τις κάταλήψεις σου.

Κύριε Αλαβάνο είσαι μαλάκας. Συγνώμη που σε προσβάλω αλλά είσαι μαλάκας. Δεν θέλω να παρεξηγηθείς αλλά γαμώ το σπίτι σου. Δεν έχω τίποτα μαζί σου (και ας μου καταστρέφεις το σπίτι μου το πανεπιστήμιο), αλλά γαμώ την περιουσία σου. Α και κάτι τελευταίο. Άντε γαμήσου ρε μαλάκα. Και πάλι συγνώμη.

Γεια σου ρε Καρατζαφέρη αρχιδογαμημένε. Είσαι ωραίος αρχίδης. Σου αρέσει ε?
Άι στον Μπους ρε μαλάκα.

Γαμιέται η ΔΑΠ
Γαμιέται η ΑΝΑΦΗ
Γαμιέται η ΠΑΣΠ
Γαμιέται η ΠΚΣ
Γαμιέται το ΔΙΚΤΥΟ
Γαμιέται η ΑΣΥΜΜΕ3

ΖΗΤΩ Η ΕΚΑΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου